Home » Malay Song Lyrics » Muda Song Lyrics – Altimet feat Kidd Santhe

Muda Song Lyrics – Altimet feat Kidd Santhe

“Muda” is a Malaysian Malay song. This song freshly arrived in Youtube channel on 13 April 2018. Sung by Altimet and feat by Kidd Santhe. Malaysia HipHop Music was the publisher of this song. This was their latest creation and managed to attract listeners with their vocal and lyrics. Moreover, this song views increased within short period of time. Full song lyrics are below. Enjoy the lyrics. Don’t miss it out!

Song TitleMuda
SingersAltimet feat Kidd Santhe
Lyrics
Music Composed & Arranged by
Music LabelMalaysia HipHop Music

Muda Song Lyrics – Altimet feat Kidd Santhe

 

(Kidd Santhe)
Muda

Kita mudah lupa
Muda
Takkan selamanya
(selamanya…selamanya)

 

(Altimet)
Aku masih ingat, zaman tadika

Penuh gelak ketawa, kita bahagia
Sekolah tamat balik lebih kurang pukul dua
Pasang TV, tengok kartun aku hafal lagunya

 

Masa pergi mengaji kita jalan kaki
Masa balik mengaji kita lumba lari
Sampai rumah, ulangkaji duduk bersila
Boleh keluar balik lepas pukul lima

 

Pergi rumah Aiman
Dia anak orang kaya banyak mainan
Lepas tu jumpa kita kat taman
Lawan siapa tertinggi atas buaian (buaian)

 

(Kidd Santhe)
Muda

Usia lima
Muda
Zaman bahagia

 

Kala ku dikurnia
Peluang ulang semula
Tak mungkin jalan cerita aku serupa

 

(Altimet)
Kak, abang jarang pulang

Terus terang, lagi sedap tinggal rumah bujang
Mak abang baru beli kuda empat lejang
Lima ratus sayap, rasa macam nak terbang

 

Datang nak merayap, duduk pun tak tenteram
Keluar dengan kawan bila dah lewat malam
Makin lama makin kabur beza halal haram
Tak cerita kat mak, nak elakkan salah faham

 

Maknya tolong sabar
Ni perangai budak baru nak belajar
Semua nak cuba, semua nak sambar
Tak fikir, esok semua nak langgar (langgar)

 

(Kidd Santhe)
Muda

Dua puluh dua
Muda
Aku mahu semua

 

Kala ku dikurnia
Peluang ulang semula
Tak mungkin jalan cerita aku serupa (ayy)

 

Muda
Tiga puluh lima
Muda
Aku belajar bahagia

 

Kala ku dikurnia
Peluang ulang semula
Tak mungkin jalan cerita aku serupa

 

(Altimet)
Bila betul kata, kau dah tiba

Terus terang aku menangis gembira
Terus aku azan dan iqamat engkau di telinga
Doakan kau kuat, sihat dan geliga

 

Kau belum sedar, kau belum tahu
Muda aku kini hidup di dalam kamu
Ambil masa nak dewasa, jangan terburu buru
Satu hari muda kita kan bertemu dalam cucu

 

Jaga hati, telinga, mulut dan mata
Ringgit tak ke mana, cermatkan masa
Pergi mana-mana bawak nama baba
Jangan jadi punca air mata mama (mama)

 

(Kidd Santhe)
Muda

Tujuh puluh dua
Muda
Dah lalu semua

 

Kepada mereka yang kenali
Ku susun sepuluh jari
Mohon maaf yang ku sakiti
Tanpa ku sedari (ayy)

 

Muda Official Lyric Video – Altimet feat Kidd Santhe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*