Home » Malay Song Lyrics » Sampai Jadi Song Lyrics – Joe Flizzow feat Alif

Sampai Jadi Song Lyrics – Joe Flizzow feat Alif

“Sampai Jadi” is a Malaysian Malay song. This song freshly arrived in Youtube channel on 12 April 2018. Sung by Joe Flizzow and feat by Alif. Music arranged and composed by PS Beats. The lyrics penned by Joe Flizzow and Alif Magic Potions. Sony Music Kartel VEVO was the publisher of this song.  Music video directed by Zulamran Hilmi and Djinkai. Perhaps, this song produced by Joe Flizzow and SonaOne. This was their latest creation and managed to attract listeners with their vocal and lyrics. Moreover, this song views increased within short period of time. Full song lyrics are below. Enjoy the lyrics. Don’t miss it out!

Song TitleSampai Jadi
SingersJoe Flizzow feat Alif
LyricsJoe Flizzow & Alif Magic Potions
Music Composed & Arranged byPS Beats
Music LabelSony Music Kartel VEVO

Sampai Jadi Song Lyrics – Joe Flizzow feat Alif

 

Sampai jadi sampai jadi
Hari-hari bikin cam pertama kali
Aku buat lagi selagi tak jadi tak sah
Sampai jadi sampai jadi

 

Hari-hari bikin cam pertama kali (oh hhna na)
Sampai jadi hari-hari bikin cam pertama kali (ohhh na)
Sampai jadi hari-hari bikin cam pertama kali (ahhh)
Aku buat lagi selagi tak jadi tak sah sampai jadi (ahhh)

 

Ahhh mula dari bawah
Ramai orang makan nasi tapi tak pernah pergi bawah
Ahhh dulu ku merangkak
Sebelum ku lompat tinggi harus pandai kira langkah

 

Tapi ramai orang diorang semua booo je
Setiap bunga tak tahu mana kemboja
Gua tahu Laos tahu Burma tahu Thailand
Tanya Golden Triangle mana korang tunjuk dengan tangan

 

Suka-suka hati sebut illuminati
Hipokrasi hasil programming bergenerasi
Dulu orang kami kasi pagi makan pagi
Sekarang lauk tengah hari udang galah dengan kari

 

Sampai jadi
Hari-hari bikin cam pertama kali
Aku buat lagi selagi tak jadi tak sah
Sampai jadi sampai jadi

 

Hari-hari bikin cam pertama kali (ohhh na na)
Sampai jadi hari-hari bikin cam pertama kali (ohhh na)
Sampai jadi hari-hari bikin cam pertama kali (ahhh)
Aku buat lagi selagi tak jadi tak sah sampai jadi (ahhh)

 

Tahun lepas berapa majalah
Setakat Maison Martin Margiela memang takde masalah
Uhhh Frieza El dalam risalah
Pergi Harvard dengan LL ku bawak balk ijazah

 

Dulu masa muda semua nak seronok je
Nak sekolah tinggi tapi gayat tengok kerja
Gua Tanya Ajai Tanya Amy Tanya Awie
Semua nasihatkan gua supaya selalu rendah diri

 

Depan orang lama lutut bengkok badan bongkok
Ikut resmi padi takde guna kita angkuh
Tony selalu kata takuah bawak satu kampong
Jalan perlahan-perlahan tak payah nak khancong (wooo wah)

 

Kalau disoal muzik memang A
Kalau disoal fesyen memang A
Ahli keluarga aku memang A
Dan bila Alif mula ohhh memang A

 

Sampai jadi
Hari-hari bikin cam pertama kali
Aku buat lagi selagi tak jadi tak sah
Sampai jadi

 

Sampai jadi
Hari-hari bikin cam pertama kali (ohhh na na)
Sampai jadi hari-hari bikin cam pertama kali (ohhh na)
Sampai jadi hari-hari bikin cam pertama kali (ahhh)
Aku buat lagi selagi tak jadi tak sah sampai jadi (ahhh)

 

Sampai jadi!

 

Sampai Jadi Official Music Video – Joe Flizzow feat Alif

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*