Home » Malay Song Lyrics » Lirik Lagu Eh – Zizi Kirana

Lirik Lagu Eh – Zizi Kirana

Lirik Lagu Eh - Zizi KiranaLIRIK LAGU EH adalah lagu terbaru yang dinyanyikan oleh artis hangat di Malaysia iaitu Zizi Kirana dengan suara yang menawan. Muzik telah dikomposi oleh Navigator serta Zizi Kirana. Manakala, Lirik Lagu Eh telah dicipta oleh Mambang dan Zizi Kirana. Lagu telah diedari di bawah muzik label Zizi Kirana. Jom kita sama-sama memberi sokongan yang hangat dengan “Lirik Lagu Eh”.

Lirik Lagu Eh – Zizi Kirana (2019)


Eh…


Sendiri mau ingat

Rambut sendiri sikat
Kusut lama tak sihat
Bagaimana dengan kamu


Sendiri boleh kira

Meroyan itu gila
Tanya diri sampai bila
Nak jaga tepi kain aku


Sakit hati semua nak luah

Banyak sudu sampai tak cukup kuah
Hati hitam boleh tutup dengan jubah
Kecam orang lain sendiri tak nak ubah


Eh

Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh


Mari-mari membawang

Pasang telinga pasang
Kau ada citer aku ada citer
Mari kita berdagang


Asah-asah lidah

Usah susah natijah
Bukak tutup telinga mulut
Eh kita hebahkan ghibah


Zizi itu zizi ini

Dulu suka sekarang benci
Makin banyak kena lanyak
Bila zizi keluar tv


Beras dapur engkau takkan jadi nasi aku

Jadi iri hati engkau bukan sakit hati aku

 

Sakit hati semua nak luah
Banyak sudu sampai tak cukup kuah
Hati hitam boleh tutup dengan jubah
Kecam orang lain sendiri tak nak ubah


Eh

Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh


Mari kita kecam

Cerita hangat semalam
Si dia tu si dia ni si fulan
Resam kita lepaskan geram


Bisik bisik bisik

Bukan sikit sikit
Tak payah risik risik
Kisah kelambu terkeluar bilik


Dia ini dia itu

Takde segan hilang silu
Yang ni bini skandal situ
Yang tu putus haru biru


Suruh laki engkau tolong jangan follow aku
(Kenapa?)

Sebab tu laki engkau itu bukan jodoh aku


Sendiri mau ingat

Rambut sendiri sikat
Kusut lama tak sihat
Bagaimana dengan kamu


Sendiri boleh kira

Meroyan itu gila
Tanya diri sampai bila
Nak jaga tepi kain aku


Sakit hati semua nak luah
Banyak sudu sampai tak cukup kuah
Hati hitam boleh tutup dengan jubah
Kecam orang lain sendiri tak nak ubah


Eh

Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh


Zizi masih kat sini

Masih lagi berdiri
Masih cukup rezeki
Jemput makan hati


Tak cukup asam garam

Kau masih tak tenteram
Tak tahan tengok pejam
Kalau hasad sila kecam


Kecam kecam kecam sampai lebam

Kita kecam kecam kecam sampai lebam
Kita kutuk kutuk kutuk kutuk sampai besok
Kita kutuk kutuk kutuk sampai besok


Sakit hati semua nak luah
Banyak sudu sampai tak cukup kuah
Hati hitam boleh tutup dengan jubah
Kecam orang lain sendiri tak nak ubah


Eh

Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh

ZIZI KIRANA – EH (Official Music Video)

Judul Lagu Eh (2019)
Penyanyi/Artis Zizi Kirana
Lirik Mambang & Zizi Kirana
Muzik/Lagu Navigator & Zizi Kirana
Label Muzik Zizi Kirana